12 juni 2012

Ut i vår hage

Alle legger ut så fine bilder fra hagene sine om dagen. Jeg blir så inspirert av å kikke på nydelige hager og frodige oaser! Det får meg til å drømme om eget hus og hage :) Enn så lenge kan jeg snike meg rundt i nabolaget med kamera og kjenne på lukten av syriner og hegg. Det er ikke så aller verst det heller!


Sommeren kom til Trondheim omsider!




Ble noen bilder av Syrinene til naboen, men de er jo så fine :)




Man trenger ikke være plantet for å være fin!



En liten kamerat som ville være med til slutt. Min kjære som har tatt bildet:)

Ha en fin uke alle sammen!

2 kommentarer:

  1. wow! så nydelige bilder!eg og vil ut og ta bilder av fine blomster og hager!

    SvarSlett
  2. Så fin bloggen din har blitt med all oppgraderingen! Gleder meg til du skal fikse min, må bare få feriepenger først så jeg har råd til honoraret ,-)

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!