03 juni 2012

Mai-minner!

Min favoritt-blomst!
Har blogget alt for lite den siste måneden! Sitter inne og leser i det sure juniværet (LES: sludd) og ville bare se tilbake på måneden som er gått. Mai har bydd på mye forskjellig, blant annet innlevering av bachelor, gode stunder med venner og kjære, fine turer i skog og mark og ikke minst en fuktig 17. mai. 
Superglad i deg kjære <3

Jeg husker aller best turen med min kjære til Sunnmøre i strålende sol. Norge er vakkert i mai!! Bare elsker at sola begynner å varme, at fuglene synger, at kveldene blir lyse og at hvitveisen lyser opp overalt. De som kjenner meg vet at jeg går rundt og sier "se så fiiiint" og "så sykt deilig med sol".


Og ikke minst: min kjære og jeg har rundet 6 herlige måneder sammen! Glede! Dagen ble feiret med middag og dessert på asiatisk restaurant;)
Jeg er heldig og takknemlig <3




 Ha en flott søndag videre! Da var det tilbake til lesing og kaffekopp for min del;)


Hei Kåre!

2 kommentarer:

  1. sv: tusen takk søte, nydelige Maria! Du e jammen grei du! når e du ferdig med eksamen? lykke t m lesing og eksamen! Og du e ikkje aleina om å ver lei! glede meg veldig t helgå, for då e eg ferdig med eksamen, då e d bare jobb igjen, men d blir luksus med kun jobb :)

    Ha ein fantastiske dag kjære du!

    SvarSlett
  2. Takk for det du deler Maria -du er så vakker! :)

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!