15 juni 2012

Det beste med ferie

.. er definitivt å ha god tid! 

Av alle latterlige ting
er ingen så latterlig som å ha det travelt.
Søren Kierkegaard 

Helt enig i den!
Jeg synes det er helt herlig å kunne sove til jeg våkner, for så å ta en lang frokost med rikelig tid til å lese, blogge og drikke kaffe! Det er sommer for meg, uansett om jobben venter seinere på dagen, eller om jeg ikke har noen spesielle planer.

I helga planlegges hyttetur med turer i fjellet, fisking og hyttekos. Været ser ut til å bli greit, og jeg gleder meg vilt til å komme opp dit og bare nyte stillheten. 

Sånn ellers, så skal hesten på beite i morgen formiddag. Tipper han gleder seg! De siste ukene har han vært manisk etter gresset, og han sleper meg gladelig av gårde for å få tak i noen tuster. Har fått til en kjempegrei ordning. Ei god venninne skal passe ham, og sammen med fôrrytteren skal de to holde ham i gang på tur i hele sommer. Skal bli deilig å kunne reise fra ham, og samtidig vite at han er i gode hender :) Skal ta masse bilder ved beiteslipp, er alltid så stas med lykkelige hester!




Både BoligPluss og Rom 123 kom i postkassa for et par dager siden. En av fordelene med å være 4 jenter i et kollektiv er at det blir mange magasiner! Hver måned får vi både BoligPluss, Rom 123, Elle Decoration, Stella og Det Nye. Skal ikke klage på det nei;) Synes BoligPluss var mest inspirerende denne gangen, og elsket sidene om finske Sirpa og det nydelige huset de har pusset opp! Sånt setter i gang tanker om både det ene og det andre ;)




Ha en riktig fin helg!
Det skal jeg nemlig :)

2 kommentarer:

  1. Ej ser kameraet mitt e i gode hende :)
    Du he gjort bloggen din kjempefin med alle dei fine bilda! :D

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen hos meg!! Gratulerer til deg med fin eksamen og endt studietid. Lykke til med jobbsøking!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!