11 juni 2012

Et kapittel avsluttes

3 år har flydd, og plutselig er jeg ferdig utdannet. Det er rart å ikke være student lenger! Tar nok noen uker/måneder før jeg innser at studietiden er over. Jeg sitter igjen med blandede følelser. Delvis glad for at jeg slipper å ha lesingen konstant hengende over meg. Delvis trist fordi det har vært en fint periode i livet, som nå går mot en avrunding. Kommer nok ikke til å gi helt slipp på studentlivet, bor tross alt i et kollektiv:)
Jobbsøkingen er i gang, blir spennende å se hvor jeg havner til høsten! 
Takk til dere som har gjort studietiden til en fin opplevelse :) Vi har ledd, klaget, vært engasjerte, slitne og ikke minst så har vi vært flinke til å backe hverandre gjennom en rekke utfordringer. Kommer til å savne gjengen!
Masse lykke til alle andre som også er ferdige nå :)
Bildekvaliteten ble litt rar, trykk på bildene for å se dem skikkelig!






Fotograf dette bildet: Ida Rove


3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så gøy at du vil følge meg videre:)
    Er det sykepleier du er utdannet som?
    Jeg får autorisasjonen på onsdag:) Tenk at 3 år er tilbakelagt! Vilt!!Grugleder meg skikkelig;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Med så masse fint og inspirerende bilder er det bare kjekt å følge bloggen din! Er ferdig sosionom;)Har blandede følelser jeg også, blir alt for spennende å søke jobber!!

      Slett
  2. GRATULERER!!! Fint å se den ferdige (les:nyss påbegynte) sosionomen!

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!