04 august 2011

I'm still here

Jeg har vannet ørten blomster de siste ukene!
De siste ukene har bare flydd. Dagene har gått med til jobbing, husarbeid og passing av hester og hund. Alle de stakkars prosjektene mine har vel mer eller mindre stagnert. Men nå er jeg endelig ferdig med årets sommerjobbing! Det skal bli så sykt deilig :) 


I morgen tidlig tidlig går turen til Riga sammen med min kjære mor. Gleder meg til å se hva byen har å by på, særlig siden jeg aldri har vært i Øst-Europa. Har lest litt på nettet og ser ut som at det er masse billige vesker, sko og kunst der. Satser på å gjøre noen skikkelige kupp!


Ellers har jeg gjort noen skikkelige funn i kjelleren her. Huset vi bor i er over 90 år gammelt, og var opprinnelig fullt av skatter. Fremdeles finnes det noen godbiter for fattige studenter som meg! Kommer flere bilder over helgen, både av nye funn og gjør-det-selv prosjekter som er gjennomført ;)

Dette herlige syltetøyspannet fant jeg i kjelleren, det kan brukes til alt fra oppbevaring til blomsterpotte. Den gamle kjøkkenkrakken skal shines opp med litt ny maling og fungere som nattbord i mitt nye hjem :) God helg!

1 kommentar:

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!