21 august 2011

En ny start

Nå er jeg tilbake i studiebyen Trondheim. Ikke nødvendigvis heelt klar for et nytt semester, men det kommer seg as we speak. Det har vært en god sommer på flere måter. Ikke det at det har skjedd så mye, men det var kanskje akkurat det jeg har trengt. God tid til å bare tenke på alt som har vært og hvor jeg vil videre. På mange måter blir denne høsten en ny start. Jeg har flyttet inn i nytt hus med tre herlige jenter, jeg har ny bil som virker (har vært et skikkelig stressmoment tidligere) og ikke minst så skal jeg begynne i fulltidspraksis om en uke. Alt er nok en gang nytt og spennende. Hadde en helt super dag i går, møtte så mange nye gode mennesker! Nå begynner jeg for alvor å glede meg :) 

Dette ble den mest dagbok-lignende bloggen på lenge, men jeg er så glad i dag! Forventningsfull til hva det nye året vil bringe med seg. Det er lov å glede seg, det er lov å drømme, er det ikke?

 Noen trives best på gjerdet hvor de kan betrakte livet. Andre velger å leve det!
 

2 kommentarer:

  1. eg blir i godt humør av å lesa dette!

    SvarSlett
  2. eg glede meg t å treffa deg og snart! e i Trondheim nå, og e veldig klar for kafetur! klem

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!