23 februar 2011

When I'm Alone

When I'm alone I listen to this song and I sing out loud. Faktisk så høyt at naboene må begynne å lure. Men de banker aldri i veggen, så da tenker jeg at de trives.

"And when the phone rang and I thought it was you and I sprung like a kid who just got out of school but its almost, always never you, never you. I scream like a child, my insides went wild". 

I'm getting old
Bursdagskake fra Orkanger!
Ellers har jeg hatt bursdag. Det var flott det. Jeg anser meg selv som svært priviligert som får ha så mange fantastiske venner! Da gjør det ikke så mye at leiligheten er bomba dagen derpå. Det gjør heller ikke så mye at noen har brukt pottplanten min som fotskammel eller smurt gulvet inn med kaffe. Fordi jeg er oppriktig glad i hver og en av dere! Jeg lyver aldri når jeg må holde tale på sparket.

Når det skal sies, så hadde jeg en veldig artig bursdagsfeiring! Det er nokså kult å stå på en stol midt i en trang leilighet som er stappfull av gode venner og bli sunget hurra for deg som fyller ditt år.

ROOOOSA - just like myself
Tror nok aldri at jeg har fått så mange unike gaver før. Høydepunktet var kanskje en megarosa stol full av hesteklistremerker. Som noen sa; "den er liksom så deg - i motsetning til den bilen du kjører". Det kan vel hende.

Og så må jeg jo si at min kjære samboer har laget en nydelig lærgrime til meg! Red Garden kommer til å vrinske når han ser den.

Sa jeg forresten at det fulgte med en 4-siders bruksanvisning med stolen? Ikke skjønner jeg hvordan jeg kan få fotsopp, nyrestein, flåttbitt eller steinhjerte av en stol, men nå er jeg advart. Og jeg har lært et nytt ord: ortogonalt. Ikke vet jeg hva det betyr. Men så lenge folk ler så er jeg fornøyd.

Bæsj i solnedgang
Livet er faktisk riktig så flott om dagen. Kanskje er det fordi gjengen har fått en greie med det å leke gruppeterapi? Kanskje fordi været er nydelig og akkurat passe kaldt? Kanskje fordi hesten min er friskmeldt? Kanskje fordi jeg fikk en mystisk bok i bursdagsgave? Kanskje fordi jeg spiste kinamat til middag?

Uansett årsak; jeg er glad i dere folkens!
Her skal dere få et glimt av mitt hemmelige liv (i hesteverden). Jeg har kalt bildet "bæsj i solnedgang". Fordi det ikke er til å stikke under en stol.






3 kommentarer:

  1. ortogonalt vetyr vinkelrett på hverandre:P elsker bildet! ekte kunst!

    SvarSlett
  2. og til ingvild: du trenger ikke å ha en bloggkonto for å kommentere. du kan bare velge navn/nettadresse alternativet og bare skrive navnet ditt:P hehe

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!