13 februar 2011

Kjære mamma

Jeg tror vi er i slekt gitt!
 Til min kjære mamma!

 Det er noen spesielle dager hvor man føler at man bor litt langt hjemmefra. Når man ikke har mulighet til å se sine kjære og fortelle dem at man er glad i dem. I dag er en sånn dag. Morsdag. Mamma sin dag.

 Så om det er noen som fortjener en oppmerksomhet, så er det deg! Min mamma som alltid er der for meg. Som kanskje kjenner meg best i hele verden. Fordi vi kan snakke om alt. 

Her får du en kopp fordi du er topp!
  Som mor, så datter. Jeg tror jeg blir mer lik deg jo eldre jeg blir. Samme smil, samme ansikt. Samme vesen, samme interesser. Samme måte å oppleve verden på. 

 Når jeg blir stor vil jeg bli som mamma. Fordi hun er en person med et stort hjerte. Som alltid har et godt ord. Som alltid ser. Som alltid bryr seg om menneskene rundt seg. Fordi hun er en omsorgsperson. Fordi hun er snar til å le, snar til å smile. Som får andre til å slappe av. Som sprer sitt gode humør. Fordi hun er trofast, fordi hun er sterk. 

Fordi hun engasjerer seg oppriktig i andres liv, fordi hun tør å gå nært. Fordi hun aldri gir opp, fordi hun tåler motgang. Fordi hun har tro på seg selv, fordi hun våger å gå. Fordi hun er ydmyk. Fordi hun er en god lytter. Det er så mye ved min mamma som jeg setter pris på!

Jeg er veldig glad i deg<3 
Ha en fantastisk flott dag! 





2 kommentarer:

  1. Andreas (bror) Fiske15. februar 2011 kl. 20:56

    Så sykt sant som du sier det.
    Finnes ikke en bedre mamma!

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!