09 februar 2011

Behind the Scenes

Jeg har vært med på noe stort. 

Fredag 4. februar 2011 braket det løs - bokstavelig talt! Jesus<3Electro er ikke de som går stille i dørene. Det er umulig å gjenfortelle alt, det er så mange ting som har vært med på å gjøre Impuls TRH 2011 til en enorm fest! Noe stikkord er STOR leddskjerm, masse lys, Impulsbandet, 550 dansende deltakere og 250 herlige medarbeidere.

For noen folk!
Det forunderer meg at det går an å samle så masse herlige mennesker på et sted. For makan til gjeng! Jeg holdt ingen takketale på medarbeiderfesten, så her kommer den; dere er helt fantastiske alle sammen og dere har bidratt med en uvurderlig innsats denne helga. Tusen takk for at jeg fikk muligheten til å være med å tjene sammen med dere! Og tusen takk for alle oppmunterende ord og oppbacking - dere er gode;)

For en Gud!!
Lørdagskveld var en herlig kveld. Bare på 5 min snakket jeg med 2 som hadde blitt helbredet. Mange gikk til forbønn og det var ingen tvil om at Gud rørte ved mennesker. I løpet av helga har over 40 tatt imot Jesus som sin frelser. All grunn til å feire - og det gjorde vi til gangs!  

Jeg har ikke tenkt å skrive så masse. Det går ikke an å beskrive det jeg har vært med på. Fantastisk kan kanskje være et forsøk. Det jeg sitter igjen med er at jeg er priviligert. At jeg, av så mange nydelige mennesker, får lov til å stå på scenen og fortelle ungdom at Jesus ELSKER dem. Det er stort! Jeg er så utrolig takknemlig.

Avslappet? Ganske;)










Tusen takk for ei konge helg!
Jeg har kost meg;)

Vitnesbyrd fra Trondheim

3 kommentarer:

  1. Syns denne bloggen begynner å banke hestebloggen din langt ned i ridestøvlene! Liker det veldig godt! :-)

    SvarSlett
  2. Enig med Ørjan. Dette er lettere å lese:) Veldig bra Maria. Du gjorde en kjempejobb selv:)

    SvarSlett
  3. Wow! Så bra Maria=) Gud er amazing, og jeg er sikker på at du gjorde en utrolig bra jobb på scenen!

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!