04 juli 2011

Sommergaven

Mine herlige foreldre innførte for mange år siden det vi kaller "Sommergaven". Det er en fin tradisjon synes jeg! Hver av ungene får litt penger hver til å kjøpe noe fint for. Tidligere gikk det i oppblåsbare badedyr og sommerkjoler. Men da kjøpesenteret hadde nattåpent og masse salg for noen uker siden, slo jeg til! Jeg er nemlig på flyttefot, og skal innrede et helt rom for meg selv til høsten. Og da trenger jeg noe nytt og fint:)

Siden det var halv pris på det meste, fikk jeg med meg hjem to store puter, et sengesett OG et herlig teppe! Jeg er storfornøyd, det gir en veldig behagelig stemning i rommet. Litt nye farger for meg, men sammen med hvit vegg tror jeg det blir en flott basisfarge i mitt nye rom :)

2 kommentarer:

  1. liker svært godt :D

    SvarSlett
  2. Åh takk! Litt sånn blir dennye stilen min tror jeg;) Med lyse farger, brunt som kontrast og litt farger og mønster som spriter det opp litt!

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!