04 juli 2011

På flyttefot

I to år har jeg bodd på sjarmerende Bakklandet i Trondheim. Det er det kosligste strøket i byen, uten tvil! Her er det søte små butikker og gatekafèer, blomster i vinduskassene og måkeskrik. Folk er ute og går søndagstur og turistene står utenfor vinduet vårt og tar bilder. Vi har faktisk bodd i selve brygga, med utsikt rett over til Peppes i kjøpmannsgata. Bølgeskvulp og sjøluft har vært en naturlig del av hverdagen.

Her kommer noen bilder fra min tid i den historiske og verneverdige brygga på Bakklandet :) Takk til alle som har vært på besøk og gjort hverdagen vår utrolig koselig! Og takk til min søte samboer Ingvild :)


Jeg kommer til å savne å mate måkene ut vinduet!

Der det er hjerterom er det husrom!

Litt spennende når isflakene får det til å knake i hele brygga..

Den nydelige utsikten vår! Nidelven er vakker <3
Nygata <3 Bildet er lånt fra gulesider.no
Det har vært en flott tid i Nygata 10c, men nå er det på tide å komme seg videre. Og det blir ikke dårligere, jeg flytter nemlig bare noen hundre meter lenger opp i bakken - til Singsaker. Snobbestrøket i byen hvor trønderne sier jeg og meg! Under ser dere villaen jeg skal bo i, vinduet til høyre for døra er rommet mitt :) Gleder meg til å bo her med tre herlige jenter!

Mitt nye hjem! bilde fra gulesider.no

2 kommentarer:

  1. wohoooo!:) eg like at du flytte!

    SvarSlett
  2. det nye huset var fint! og det blir sikkert awsome å innrede det :D

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!