10 juli 2011

And the rain keeps falling..

  Det gir seg ikke dette været! Selv om jeg sitter i kassa på Rema store deler av dagen, hadde det vært fint å se sola de gangene jeg faktisk har fri.. 

I dag er det søndag, og den skal nytes! Jeg har huset for meg selv, og har radioen på fullt :) Vurderer å sy litt videre på prosjektene mine, men det er litt skummelt uten mamma kjenner jeg. Er ferdig med min første pute nå, men kan ikke si at jeg klarte det heelt selv enda. Hehe, så får vi se hva som kommer ut av en uke alene med symaskinen. Det kan jo hende at jeg får dreisen på det og?! Skal legge ut bilder forløpende, må bare lade kamera først ;)

Og så har jeg fått meg enda et nytt prosjekt, kommer bilder snart! 

God søndag til dere som leser bloggen :) 

3 kommentarer:

  1. Skulle gjerne lært deg å sy puter hvis jeg hadde vært i Bergen.

    SvarSlett
  2. Så gøy med litt prosjekter...og man MÅ jo begynne et sted:) Du blir nok en reser etterhver!
    Kommoden du spurte om er gammel og har fått beholde sin opprinnelige farge så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med det men den er sterk turkis med mye blått kan jeg i allefall si:)

    Håper du har hatt litt sol nå,

    klem,Hanne

    SvarSlett
  3. det jordbæret der vil eg ha

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!