02 desember 2010

I'm in!

Hvorfor blogge?

Ååååååååååå nå har jeg bæsja på leggen. For det jo bare så tragisk å blogge. Brette ut om livet sitt på den måten. Oppmerksomhetsyke personer som foretrekker å leve livet gjennom dataskjermen.

Men DU VERDEN så gøy! Tenk å få skrive om akkurat det som faller meg inn. Skolen begrenser meg til å skrive mindre fantasifulle oppgaver om muligheter og begrensinger innen norsk trygdelovgivning. Og sånt blir man sprø av. For jeg liker å skrive. Men da må det bli på mine premisser. Det skal det bli.

SÅ: jeg blogger ikke for at alle andre skal bli målløse av mine spekulative tanker og dyptgående refleksjonsnotater. Jeg tenker å teste et mye omtalt konsept, av den enkle grunn å få lov til å utfolde meg. Og så begynner jeg å bli way to old for hestebloggen min. Jeg kan høre at du ler! Men jeg er ikke så mye fjortis som jeg kan se ut som. Glimte te inniblandt læll sjø, som ei god venninne av meg ville ha sagt det.  

Hvorfor lese?
Du tror kanskje jeg er spesielt glup du? Eller kanskje livet mitt virker så spennende fra utsiden? Du skulle bare visst! Men makan til kompleks jente skal du kanskje ikke lete så lenge etter. Eller joda. Dette er med andre ord en sjelden mulighet til å lese sånt som du sikkert kunne ha lest i andre blogger. Oooh at du ikke danser rundt deg selv right now.

Kall aldri en spade for god fisk
A confession: my mama tells me I'm special. Og det er jeg faktisk. Helt unik. Sånn som ingen andre er. Det er meg lissom. Hvis ikke det gir god nok grunn til både å blogge og lese, så vet ikke jeg. Da må vi lenger ut på landet. Og der kan man også trives i grunnen.

Eehh så jadda.. så neida! Dette blir godstemning.

Jeg har masse smarte og mindre smarte idèer til artige blogger i nærmeste framtid. Har du ikke eksamen før jul du, tenker du kanskje? Niks! That's why.

Oppsummering: inniblandt.blogspot.com er bloggen for deg som ikke gidder å følge med hver dag. For dette blir sporadisk, alt etter som jeg føler det for godt å skrive noe lurt. Eller muligens poste et bilde. Og så kan det være jeg kliner til med en sang eller to og. Sånn inniblandt.

2 kommentarer:

  1. hahahahahahahahahahhahaahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahhahahahahahaha... du e den merkligaste personen ej veit om, Marja! and that's why i love you!
    menne... forslag: kan ikkje du skrive d neste blogginnleggen etter kl 3 om natta? d blir så masse meir interessant og informativt for alle lesarararararane=D

    SvarSlett
  2. men da blir det ikke så eksklusive news som bare du får vite! kan jo ikke spre sånn sensitiv info ut på nettet;P da forteller jeg hele verden hva magen din pleier å si! så det så! hehe;P

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!