26 januar 2011

Ukas sang er en svenske

Kan du tro det? Denne uka er det en svenske som leker rundt i hodet mitt. Ihvertfall sangen hennes. Enda verre ble det da jeg tidligere i dag oppdaget at hun er en Idol-vinner! En svensk Idol-vinner; kan man synke dypere? Mine år i Trøndelag har overbevist meg: ja, det er meget mulig. Er du i tvil - ta deg en tur innom en trønderfest så fort som mulig.

Hva er det egentlig som kvalifiserer en sang til å bli utnevnt til ukas sang? Det er tross alt en gjev tittel!
Tja, det eneste kravet er at jeg må ha hatt den nærmest uforstyrret på hjernen i mer enn 3 dager. Enkelt og greit. Og så må det være en sang som jeg hører alt for mye på. Hvis min kjære samboer ser stygt på meg og himler med øynene er den kvalifisert.

Så kos dere med Tove Styrke - White Light Moment. Teksten er ikke så innholdsrik at det gjør noe, men den er fengende nok for meg. Og hvem ønsker seg ikke et øyeblikk med hvitt lys som bare lyser opp noe helt uventet? Oppbrukt eller overfladisk - jeg kjøper'e!

2 kommentarer:

  1. haha, i like it! "Hvis min kjære samboer ser stygt på meg og himler med øynene er den kvalifisert." SO TRUE! men d ekje alltid ej ser stygt på dej da, ej berre himla me auene=)

    SvarSlett
  2. det der er jo sånn litt elektropop det der! ambefaler deg da å høre gjennom albumet til Robyn. der skal eg love deg at det fenger bedre også :P

    SvarSlett

Du gjør meg så glad om du vil kommentere!